dimecres, 7 de gener del 2009

Promoció de Noves Veus 1973

A finals dels anys 60 i principis dels 70 al carrer Tuset de Barcelona hi havia un local anomenat La Cova del Drac , destinat a la cançó catalana .
En aquest local els anys 1971 1972 i 1973 és porta a terme el concurs anomenat Promoció de Noves Veus , que varen guanyar Llorenç Torres , Ramon Muntaner , i Pere Codó.
Jo vaig participar en el tercer concurs i en vaig ser finalista , gracies a aquest concurs em varen surtir un bon grapat de actuacions al costat de gent com l’Ovidi Montllor o en Joan Manuel Serrat.
Aquí podreu veure la pàgina de La Vanguardia que fa referencia al esmentat concurs :

http://hemeroteca.lavanguardia.es/previewPdf.html?id=34237561&search=usart

3 comentaris:

Anònim ha dit...

L'any 70 , Xavier Serrat va posar-se en contacte amb Ramon Tordera per engegar aquest concurs. Faltava el premi i en aquella època tenir un disc el mercat era molt difícil, i molt important per això la predispocició de Roser Domingo , en aquells moments cap visible de Concéntric va confirmar l'enregistrament del disc pel guanyador

Llorenç Torres, Ramón Muntaner, Pere Codó, Artur i Isabel, són els primers guanyadors,
Joan Isac! Marina Rosell, El Penques, Miquel Murga ,Ramón Sauló, són alguns dels noms que varen passar per la Cova del Drac.

carles ha dit...

Bona tarda, Joan. Estic fent la biografia de la Laura Almerich. Seria possible contactar amb tu? Moltes gràcies!

Unknown ha dit...

Hola, algú de vosaltres recorda unes noies que es deien Glòria i Mariona i cantaven cançó catalana? Van guanyar un premi a la Cova del Drac amb una havanera crec q en el contexto d'aquest concurre. Si algu en sap alguna cosa, us ho agrarÏa molt. Em dic Irene i em podeu trobar al tele 650163063. Gràcies per endavant! Salutacions