dimecres, 26 de maig del 2010

Per molts anys, John Fogerty



Un homenatge a John Fogerty , que acaba de fer 65 anys. Aquest cantant i compositor, encara en actiu, és una de les llegendes vives del Rock , era el líder del mític grup de finals dels anys 60 i principis dels 70 , Creedence Clearwater Revival i està considerat un dels millors guitarristes de rock de la historia. Jo l'e vist en directe tres vegades, dues a Ambers ( Bèlgica ) i una a Barcelona i sempre m'ha sorprès veure en els concerts a una munió de joves cantant les seves cançons, moltes d'aquestes cançons ja tenen més de quaranta anys , però la bona música no te data de caducitat. Aquesta foto la vaig fer l'any passat a Barcelona. Us deixo la seva cançó Blue Moon Nights.
I la lletra d'aquesta cançó ,traduïda per Roger Usart i que jo mateix he adaptat al català

Totes les meves nits ( John Fogerty )

Ajudeu-me amics em sento feble
la vida no em va bé
necessito algú que m'acompanyi
totes les meves nits

Necessito algú que m'acompanyi
que em porti pel bon camí
que amb mota cura m'abraci
totes les meves nits

Oh Senyor tu saps
que jo no vull ser
un pobre rodamón
donem un àngel que m'acompanyi
totes les meves nits

Ajudeu-me amics vaig una mica tard
se m'escapa un temps preciós
sem pot escapar m'entres malgasto
totes les meves nits