dimecres, 12 de maig del 2010

LA VEU DE VOLTREGÀ


Festa del cor La Veu de Voltregà ( popularment EL CORO ) a principis de els anys seixanta.
Amb un terme municipal que no arriba al kilòmetre quadrat, concretament 0.97 Km. Sant Hipòlit de Voltregà es sens dubte un poble ben musical , quan jo era petit hi havia dues orquestres , La Principal de Sant Hipòlit i Els Angelets i dues corals , La Violeta i La Veu de Voltregà.
Anys més tard , hi hagué una tuna, un grup de pop anomenat Els Poneys i un pilot de músics Voltreganesos repartits per les mes prestigioses orquestres del nostre país, La Bisbal, Selvatana, Maravella, Montgrins etc..
La Veu de Voltregà encara està vigent , actualment està format majoritàriament per dones i abans tant sols hi havia homes , com podeu veure en la foto.

Mirant la foto, el del costat de l'Estendard a la dreta, era el meu avi, el segon començant per l’esquerra de la darrera fila, el meu tiet i el nen de davant que te una pilota és el meu germà.

1 comentari:

Anna Mora ha dit...

Hola Joan !
M'ha fet molta gràcia aquesta foto ,també hi ha el meu tiet , ja l'havia vist doncs corre per casa de la meva mare , però amb el teu permis ja l'he guardat !
Fins aviat
Anna