dilluns, 16 de febrer del 2009

El temps passa




La música sempre ha format part de la meva vida, a la meva infantesa ja recordo que escoltava la radio , buscant les emissores a on donaven música, m'encantava la orquestra d'en Ray Conniff, les primeres lliçons de música ( anar a solfa ) que en dèiem , les primeres actuacions en els festivals que fèiem al teatre del poble , cantant La Campanera i una cançó que és deia Tom Pilibí, la descoberta als 15 anys d'en Serrat i als 17 d'en Lluís Llach, la meva passió per el Rock , Lone Star, Pekeniques, Beatles, Creedence Clearwater Revival, coneixer la música Folk americana gracies a la meva dona ( Bob Dylan, Joan Baez, Pete Seeger, Johnny Cash ) , i tants i tants moments en que la música forma part de la meva memòria històrica.

Les fotos son de Xavier Valls al foc de camp de l'Aplec de Matagalls el dia 20 de Juliol de l'any 1968 i de Xavi M. al Casal Boira Baixa de Manlleu el dia 14 de Desembre del 2008