dimecres, 15 d’abril del 2009

Cantada a l'escola Vedruna de Ripoll




Cantada a l’escola Vedruna de Ripoll , dia 22 d’Abril
Video :
http://vedrunaripolljcip.blogspot.com/2009/04/joan-usart.html

RECORDANT XESCO BOIX

Una experiència inoblidable va ser la cantada per la mainada de l'escola Vedruna de Ripoll, la resposta del infants participant en els cançons va ser fantàstica , em sento molt feliç de haver fet aquesta cantada i de veure que s'ho varen passar tant be com m'ho vaig passar jo.

Llistat de les cançons

01 El gripau blau
02 Les Pometes
03 Paff el drac màgic
04 Juguem a endevinalles
05 Cargol
06 El tren d’Olot
07 Jo vull menjar pa amb tomàquet
08 L’estranya joguina
09 La xocolata calenta
10 Una dona llarga i prima
11 Hi ha cincs ampolles
12 Mariners com que bufa el vent
13 Oh Susana
14 Duli duli
15 Els oficis
16 Els macarrons
17 Preserven el parque Elysian
18 Bon dia





3 comentaris:

Escola Vedruna Ripoll ha dit...

Gràcies Joan avui ens has fet passar una bona estona. Des d'ara a Ripoll hi tens una bona colla d'amics i amigues...La teva veu i la teva guitarra ens han arribat al cor.

Dani Blasi ha dit...

Ostres Joan, veig que va anar molt bé la cantada de cançons del Xesco Boix, me n'alegro. Saps? jo també faré una cantada de cançons del Xesco en una escola de Santpedor el mes de juny.

Des d'aquí et desitjo que passis una molt bona diada de sant Jordi!

Una abraçada,

Dani.

Orio43 ha dit...

Felicitats, per la teva cantada, ojala s'en fecin més per les escoles, segur que els resultats de l'educació serien millors.