dijous, 4 de desembre del 2008

Cantada al Casal Boira Baixa


6è aniversari Casal Boira Baixa Manlleu - desembre 2008

El diumenge dia 14 de Desembre a les 7 de la tarda , faré una cantada al Casal Boira Baixa de Manlleu , en el que faré un repàs a algunes cançons prohibides per la dictadura , cançons del Ovidi Montllor , den Lluís Llach , de la Maria del Mar Bonet o dels Esquirols entre d'altres , també faré cançons que varen marcar una època al nostre país , alguna cançó den Jaume Arnella i cançons protesta que ens varen venir de Estats Units , den Bob Dylan , den Tom Paxton o dels Creedence Clearwater Revival .
Per mi es tot un repte cantar unes cançons davant una generació que tenen 40 anys menys que jo , però també em fa molta il-lusió fer arribar al joves compromesos d'avui les cançons que ens varen fer obrir els ulls a molta gent en la fosca nit del franquisme .
La cantada es oberta a tot-hom
Casal Boira Baixa
Carrer Rosell 16
Manlleu
A 50 metres del campanar de Manlleu


Mes informació a http://www.boirabaixa.cat/inici.htm

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola
Sóc una noia de 15 anys i m'apassiona la nova cançó.
M'és, però, totalment impossible poder assistir a aquesta cantada.
Que en farà més durant l'any 2009?

Gràcies!
Adéu

Alba

merike ha dit...

Joan, gràcies per a la informació!!
És impossible que senti aquest concert però potser pots enviar algunes cançons en el blog?
La tècnica moderna ho permet!
Era una gran admiradora de Bob Dylan durant la guerra al Vietnam..
Lluis Llach he après a escoltar a des d'uns altres bloggers.
Ja el 1970 em trobava dins Palma de Mallorca el LP de Joan Manuel Serrat meravellós. Bona sort!